فصل سخت امتحانات...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 

 

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد ولی من بهش دست ندادم ضایع شد بیچاره !

 


فک کنم دیگه هیچوقت بهم دست نده ، خیلی ناراحت شد !

 

 

 

 
 
 
با تمام بدیهاش این امتحانات پایان ترم یه مزیتی داره !
 
 

اونم اینکه آدم با رشته ی تحصیلیش یکم آشنا میشه !
 
 
 
 
 
 
روش درس خوندن من در ایام امتحانات :
 

این که نمیاد …
 

اینم که طولانیه ولش کن …
 

اینم که تابلویه جوابش چیه !
 

آخیش ، پاشم برم بیرون !
 
 
 
 
 
ینی من تو کار خدا موندم که چرا وسط سخت ترین سوال امتحان،
 

مسخره ترین آهنگ ممکن تو ذهنت پلی میشه !
 

دلکم دلبرکم ، خوشگل بانمکم …

 



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت13:52---21 خرداد 1393
موفق باشی گلم
پاسخ:قلبووووونت


شادی
ساعت22:16---18 خرداد 1393
نه آقا جواد این اسما رو نگاه نکن این یه روده راست تو شکمش نیست بوخداااا دلوغ میگه یک زرنگی هست
پاسخ:خخخ عزیزم کلتو سر امتحان تعاونی ها میکنم!!!!!


ariya
ساعت19:55---18 خرداد 1393
khkhkhhhhh likeee asma goli khili goli doooooset daram
پاسخ:مرسی عزیزممممممممم


......
ساعت17:47---18 خرداد 1393
خب الحمد الله که شکر خدا سبحان الله استغفرالله همه درسارو افتادیم
باتشکر
پاسخ:ماکان ببخشید ماخان تو جونتو پای فیزیک بذار همونو نیفتی!!!


ملیکا ( توپولوهای ناز )
ساعت12:00---18 خرداد 1393
ایووووووووووووول مرررررررررررگ

میگم ی سر به ما هم بزن
پاسخ:چشم عزیزم حتما


saeedsingle
ساعت9:47---18 خرداد 1393
خخخخخ

دمت گرم

پاسخ:قلبوونت


جواد
ساعت23:39---17 خرداد 1393
دقت کردین موقع امتحان میدونی جواب تو کدوم صفحه تو کدوم پاراگراف تو کدوم جمله است با چه رنگی نوشته شده چه علامتی زیرش زده اما لامصب خودوشو یادت نمیاد بچها شما هم اینطوری بودین یا من واسه خودم اعجوبه ای بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اجی النا تو خر خونی؟یا شایعه است اینا ک میگن؟
پاسخ:داداشی جوووون شایعست بابا اینا یه روده راست تو شکمشون ندارن!!!


2fammm
ساعت22:20---17 خرداد 1393
khkhkhhhhhhhhhhhhh asma ostad rigi age u ro nandakht!!!
پاسخ:بقول ماخان یزدی غلط مکنه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 خرداد 1393برچسب:,ساعت 22:9 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت